HLAVNÍ MENU
TR Home
TR Registrace
TR Fórum
TR Editor
TR Galerie
TR Global
TR Charaktery
TR Komiks
TR The Movie
TR Novinky
TR Konzole
TR Anketa
TR Servis
  TR VERZE
Tomb Raider 10
Tomb Raider 9
Tomb Raider 8
Fórum k verzi
   Screen Shoty
   Pozadí
   Hudba
   Cheaty-návody
   Demo
   Sys. požadavky
   Download
Tomb Raider Anniversary
Tomb Raider 7
Tomb Raider 6
Tomb Raider 5
Tomb Raider 4
Tomb Raider 3 Gold
Tomb Raider 3
Tomb Raider 2 Gold
Tomb Raider 2
Tomb Raider 1 Gold
Tomb Raider 1
   
Registrovaných: 535

Administrátor on-line:
Nyní žáden.
Em@il / E-pošta
   








sakul


 
TOMB RAIDER 8 UNDERWORLD
 O hře

Velký vliv na organičnost má mít herní engine. V jedné z úrovní například Lara zkoumá ruiny v deštivém jižním Mexiku, přičemž v blátě zůstávají její stopy. To není nic neobvyklého, jenže šlépěje po chvíli smývá déšť. Pokud navíc Lara zaklekne, zamaže si své dobrodružné koleno, na němž hlína postupně zaschne a opadá. Veškeré objekty včetně mrtvých nepřátel, spadaných stromů a zničeného okolí mají navíc permanentně zůstat na mapě, nebudou fádně mizet jako ve většině dnešních her.
 
 Další odkazy
 Fórum k verzi
 Screen Shoty
 Pozadí
 Koncepty
 Pohlednice
 Filmy a trailery
 Hudba
 Spořič
 Patche a update
 Cheaty-návody
 Game saves
 Demo
 Sys. požadavky
 Download
 
 
 * Mottem Underworldu, odehrávajícího se po událostech Legend, "prostá žena versus divočina".
* Interaktivní herní svět na hrdinku poprvé dynamicky reaguje a pamatuje si její činy - bude zanechávat stopy v blátě, mrtví nepřátele po bojích se už nevypaří ani nezmizí trosky po destrukci něčeho (což pomůže při identifikaci, jestli jste už někde byli nebo ne).
* Žádná jasně definovaná cesta vpřed, tu sami objevíte prozkoumáváním prostředí (křoví, listí atd.), kdy terén je živoucí součástí hry jako v Crysis. Mokrá plocha znamená vyšší pravděpodobnost k uklouznutí, kus klacku půjde použít k páčení... vše má být jednou velkou ódou na fyziku.
* Většina levelů v jižním Mexiku, některé za za deště, což máme brát jako důkaz o výskytu různého počasí ve hře - zmíněny bouřka, blesky a posunující se mračna.
* Lidských druhů nepřátel jen pár (dosti agresivních a vyzbrojených), ale o to více mystických kreatur ("Cryptidové" kdysi považovaní za vyhynulé) z podsvětí mnoha starodávných civilizací, jež budete prozkoumávat.
* K překonání delších vzdáleností mezi levely poslouží bicykl s lepším řízením, hodící se i při řešení hádanek.



* Ještě přirozenější a plynulejší animace s řádným přenášením váhy a zohledněním druhotných pohybů.
* Když si Lara klekne na zablácený povrch, ušpiní si přitom pouze svá kolena (ne celé tělo) a tahle nečistota sama postupně opadne časem (při dalším dobrodružství).
* Přítomnost typických prvků pro sérii: balancování na výčnělcích, šplhání po skalách i houpání se na laně.
* Nový, blíže neupřesněný styl boje na blízko.
* Zatím nerozhodnuto o způsobu uzdravování, ale určitě to nebudou lékárničky povalující se okolo.
* Technická stránka: hybridní model kombinující dynamické nasvícení s pečlivě vytvořenými lightmapami má dosahovat fotorealistického výsledku (no, dle obrázků se grafika až nezdravě podobá předchůdcům, možná záměr? - pozn.ed.), který by prý nebyl možný jen při použití jedné metody.
* Hlas Laře opět propůjčí britská herečka Keeley Hawes.