HLAVNÍ MENU
TR Home
TR Registrace
TR Fórum
TR Editor
TR Galerie
TR Global
TR Charaktery
TR Komiks
TR The Movie
TR Novinky
TR Konzole
TR Anketa
TR Servis
  TR VERZE
Tomb Raider 10
Tomb Raider 9
Tomb Raider 8
Tomb Raider Anniversary
Fórum k verzi
   Screen Shoty
   Pozadí
   Koncepty
   Filmy a trailery
   Hudba
   Cheaty-návody
   Demo
   Sys. požadavky
   Download
Tomb Raider 7
Tomb Raider 6
Tomb Raider 5
Tomb Raider 4
Tomb Raider 3 Gold
Tomb Raider 3
Tomb Raider 2 Gold
Tomb Raider 2
Tomb Raider 1 Gold
Tomb Raider 1
   
Registrovaných: 540

Administrátor on-line:
Nyní žáden.
Em@il / E-pošta
   








sakul


 
TOMB RAIDER ANNIVERSARY ANNIVERSARY EDITION
 O hře

Lara Croft Tomb Raider: Anniversary je inspirována úplně první hrou série, vydanou v roce 1996 a představuje Lařina nejnovější dobrodružství, pečlivě uchovávající prvky, které z této série udělaly klasiku, jež se může pochlubit 7 milióny prodaných kopií po celém světě. Slavná hrdinka se znovu požene za mystickým artefaktem zvaným Scion, ovšem tentokrát na vlnách moderních technologických standardů, slibujících hráčům zcela nový herní zážitek. Základem projektu je prý vylepšený engine, na němž byla postavena Tomb Raider: Legend. Vývojem se zabývá studio Crystal Dynamics.
 
 Další odkazy
 Fórum k verzi
 Screen Shoty
 Pozadí
 Koncepty
 Pohlednice
 Filmy a trailery
 Hudba
 Spořič
 Patche a update
 Cheaty-návody
 Game saves
 Demo
 Sys. požadavky
 Download
 
 
 První věcí, kterou byste od vývojářů z Crystal Dynamic na účet Tomb Raider: Anniversary slyšeli, je: „Neděláme jen trapný remake prvního dílu v lepší grafice“. Jelikož jde o předělávku 10 let staré Lary, můžete se těšit na všechny známé levely, ačkoliv změny přítomné pochopitelně budou. Tak třeba hned v první úrovni dostanete za úkol sesbírat ozubená kolečka a s jejich pomocí nahodit zpět do chodu starobylý orlojovitý mechanismus. Nejenže se tento puzzle bude odehrávat v rozlehlé jeskyni tvořené na sebe navazujícími, křižujícími se pasážemi, ale třeba ony součástky budete vkládat do pečlivě vytvořených spínačů namísto věšení na obyčejné háčky, jako tomu bylo v původním TR.



Dle zahraničních kolegů je prý hratelnost sympaticky tombraiderovská se vším všudy, v čele se spoustou rozsáhlých komplexních hádanek ve velkých starobylých chrámech a elegantními pohyby hlavní hrdinky. Návrat ke kořenům série indikují i takové věci jako typický Lařin obleček s dvojicí pistol po boku, radiální otáčivý inventář, přítomnost potvor typu vlci, medvědi, netopýři, krokodýli nebo dinosauři (včetně provařeného T. Rexe) namísto lidí jako v Tomb Raider Legend. Fanoušky potěší i drobnosti v čele s typickou znělkou po objevení tajné skrýše.



Na druhou stranu, levely budou uzpůsobeny i některým prvkům z Tomb Raider Legend. Pod tím si představte např. vystřelovací hák, akční pasáže, v nichž sledujete dění a jen mačkáte směrové klávesy, avšak také více hudby i zvukových efektů či konzistentněji a hlouběji vyprávěný příběh. Ten mimochodem pojednává o hledání bájného krystalu, s čímž je pochopitelně spjato i řádné cestování – zavítáte do Peru, Řecka nebo Egypta.



Tomb Raider: Anniversary poběží na stejném enginu jako předchozí díl, což na první pohled slibuje mnohé, ale zachvátí pouze platformy PSP, PS2 a PC (pro mě dost nepochopitelné, nicméně může jít o úmysl Eidosu: kdo by byl na next-gen konzolích zvědav na old-school hratelnost i grafiku?). To se podepisuje na vizuálním zpracování , které od TRL udělalo velký krok zpět, ale opět, možná to je záměr pro navození atmosféry jedničky. Některé textury (tráva na zemi) jsou v opravdu žalostně nízkém rozlišení a třeba takové HDR chybí úplně. "Nová" Lara prostě není pěkná ani teď a o to horší to bude v březnu 2007, kdy doputuje na trh. I přes všechny ty řeči o nenastavované kaši se proto nemohu zbavit domněnky, že Anniversary asi nebude plnohodnotným titulem (berou ho tak vůbec i samotní tvůrci?), nýbrž jen vzdáním holdu průkopníkovi žánru akčních adventur a takovým vyplněním časové mezery před již připravovaným Tomb Raiderem 8 pro next-gen platformy.